top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight کامران و هومن


























بهترین ها


نظرات شما عزیزان:

آرمان
ساعت20:20---1 شهريور 1392
وبت خیلی خوبه ولی بعضی عکسها برام باز نشد!

رویا عشق هومن تاابد
ساعت16:59---3 مرداد 1392
سلام عزیزم با قسمت اول داسیم آپم حتما بیا خوشحال میشم
منتظرم


شقایق
ساعت16:41---30 دی 1391
سلام .ممنون که به وب من سرزدی وب عالییییییداری ممنون ازاپ قشنگت ازکامران وهومن پاسخ:ممنونم عزیزم

مژگان
ساعت16:22---28 دی 1391
سلام من مژگانم ار وبلاگ اینجا همه چی در همه.وب تو ام قشنگه من کامران هومنو جاستینو و سلنا رو خیلی دوس دارم.چرا پرسیدی چند سالمه؟؟؟؟آخه من آدم فوضولی هستم
پاسخ:حتما منم فضول بودم اینو پرسیدم


مینا
ساعت22:06---27 دی 1391
در ضمن شقایق جون اگه از بازیگرای کره ای
خوشت میاد می تونی به این یکی وبم
هم سر بزنی منتظرتم.....


مینا
ساعت21:56---27 دی 1391
سلام شقایق جونم لینکت کردم عزیزم
اینجوری همه ادرس وب خوشکلتو می بینن
عزیزم بازم بهم سر بزن خوشحال میشم
بای........


sara
ساعت18:25---27 دی 1391
perfect

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب ها: <-TagName->
+ نوشته شده در چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:, + ساعت 16:45 + توسط شقایق +